.

Witaj na blogu graficznym breatherain.blogspot.com na którym już od czterech lat możesz znaleźć najróżniejszego typu prace graficzne - nagłówki, sygnatury, ikony czy szablony na bloggera - a także przydatne dodatki graficzne - tekstury, koloryzacje, instrukcje oraz wiele innych - pomocne każdemu grafikowi. Rozejrzyj się i korzystaj! Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, pisz w komentarzu pod najnowszym postem lub bezpośrednio na carllton@vp.pl. Życzę miłego pobytu! L.

Heartlines


Witajcie! No i mamy już połowę września. A ja się pytam, gdzie podziały się te dni? Też macie wrażenie, że życie Wam ucieka? Ja mam tak od dłuższego czasu, i sądzę, że najwyższy czas coś z tym zrobić. Po pierwsze mam zamiar wrócić do planów dnia. Może nie brzmi to ekscytująco, gdy mówi się o życiu według punktów w kalendarzu, ale uwierzcie mi, nic lepiej mnie nie motywuje do pracy niż widok zrealizowanych zadań. Wtedy nagle okazuje się, że czasu starcza na wszystko, nawet na 5 godzin seriali i na 5 godzin nauki. Dużo czasu marnuję, bez sensu buszując po sieci. Potrafię kilka razy wejść na stronę, na której przeczytałam już wszystkie artykuły i wiem, że nic nowego się nie pojawi aż do następnego dnia. Kompletna strata czasu. Koniecznie trzeba się tego oduczyć. Też tak macie? 

Dzisiaj mam dla Was dosyć sporo grafiki, bo aż 9 sygnatur, 15 ikon i 2 szablony oraz trochę dodatków w postaci paczki png'sów i 4 dużych tekstur. W galerii prawie wszystko gotowe, do ogarnięcia zostały mi tylko instrukcje. Wszystko powinno ruszyć około 20 września. Jeżeli macie jakieś pomysły na dodatki, grafikę do następnych postów, to się nie krępujcie i zostawiajcie propozycje w zakładce zaproponuj. Trzymajcie się ciepło! Do następnego posta <333

Water for Elephants : Signature by Carllton






http://oi68.tinypic.com/ny5hf6.jpg

http://oi63.tinypic.com/21efl.jpg http://oi68.tinypic.com/n325as.jpg
http://oi67.tinypic.com/ogifsx.jpg http://oi67.tinypic.com/16k96a9.jpg
http://hostuje.net/file.php?id=a566153b7cdd78d74d293bd36c29add0
http://www.imagebam.com/image/a68da6504601304 http://www.imagebam.com/image/2647a0504601289
Podgląd | Pobierz                                    Podgląd | Pobierz
Przed pobraniem grafiki lub dodatków proszę o zapoznanie się z regulaminem!

21 komentarzy:

  1. Zgadzam się. Od kiedy jestem w technikum, te dni w szkole bardzo szybko mi mijają. W myśl zasady "byle do piątku" to dobrze, ale gorzej z weekendem. xD A co do planowania swojego dnia w punktach to chyba jestem zbyt dużym leniem, żebym mogła je potem wypełnić.
    Sporo dzisiaj tych sygnatur i jakoś nie mogę wybrać ulubionej. Śliczne są te ikonki i... znowu nie mogę wybrać. xD No bo to wszystko jest takie piękne, dopracowane. :D Pobrałam png'sy i tekstury. Oooo! Ten drugi szablon to takie pożegnanie lata. ♥
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam trzecią sygnaturę ze względu na kolorki! A siódmą kocham najbardziej, wyszła perfekcyjnie pod każdym względem *-* Z ikonek najbardziej podoba mi się ta druga seria :3 A szablony niesamowite, oba wielbię bardzo mocno! XD
    Pobieran png'sy :)
    Ściskam mocno!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki piękny czwartek, buszuję po internecie wieczorem i z ciekawości wchodzę na bloga carllton, a tu proszę! Notka :3 Ja to jednak mam wyczucie czasu ^.^
    A więc tak: Ja podczas wakacji stwierdziłam, że nie ma sensu już nawet zwracać uwagi na uciekający nam czas, bo to mnie przerasta. Naprawdę. A co do planowania, to ja własnie od początku września to robię i czuję się świetnie :D Robię wszystko co potrzeba, a nawet więcej!
    Co do sygnatur, to pierwsza po prostu porwała mnie do niebios. Reszta jest cudowna, ale ta pierwsza jest moją miłością i moim graficznym crushem ♥
    Wszystkie ikonki są wprost urocze, jednakże drugi rząd najbardziej skradł moje względy. Coś niesamowitego!
    Jeżeli chodzi o szablony, to najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy. Jest taki delikatny i "romantyczny"... arcydzieło jak dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, czekam na kolejnego posta, pobieram png'sy i zapraszam do siebie, bo u mnie pustki ;-;
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnaturki są cudowne, naprawdę. Robisz takie cuda, że nie mogę przestać na nie patrzeć.
    Ikonki, kolejne piękności. Naucz mnie, proszę, błagam, robić coś takiego!
    Szablony, jak zawsze dopracowane i zazdrość aż się ze mnie wylewa.
    Pobieram teksturki i png, cudeńka <3
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się co do planowania. Ja jak na razie uczę się go dopiero, chociaż nie widzę innego wyboru - ja również za dużo czasu marnuję na wchodzenie na milion stron, na których wiem, że nic nowego nie ujrzę przez najbliższy czas. Przez takie marnotrawienie czasu mam zawsze na następny dzień kaca moralnego. ;/
    Śliczne sygnatury, trzy ostatnie zdecydowanie podbiły moje serce. Cieszę się również, iż wyraźnie wróciła Ci na nie wena. To dobrze, bo lubię sygnatury (chociaż ostatnio o wiele bardziej blendy, ale może to dlatego, że sama tylko na nie mam wenę).
    Ah ikony - małe potworki, które wychodzą tylko wtedy kiedy tego chcą. Też tak masz, że zaczynasz je i z 5 prób tylko 1 bądź 2 dochodzą do końca? Jakkolwiek jest kocham twoje sygnatury. Nie wydają się być zbyt skomplikowane, co jednak wcale im nie ujmuje.
    Naturalnie pobieram tekstury i png'sy, których widok mnie niezmiernie cieszy. <3
    A co do szablonów to w tym pierwszym zakochałam się w kolorystyce i układzie - coś pięknego. ♥.♥
    Buziaki i duuużo weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks! :) I love your works because so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale to wszystko piękne *-*
    Jak ty to robisz? :3
    Z sygnatur najbardziej podoba mi się przedostatnia, z ikonek nie umiem wybrać faworyta :D
    Biorę teksturki i png'sy.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej c:
    Mi też czas okropnie ucieka. W sumie to fajny pomysł z tym planem dnia. Może też go wypróbuję...

    Ikonki, ikonki, ikonki...Zakochałam się. Nie mogę się naoglądać. Z sygnaturek najbardziej podoba mi się ostatnia ^^

    Udanego weekendu <:
    Stephi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać, że pobieram dodatki i dodaję twojego bloga do kredytów. c:

      Usuń
  9. Hej:) Mi też strasznie szybko czas mija..Szczerze to ja raczej nic nie planuję bo to nie zawsze wyjdzie;) Świetne prace moim faworytem jest druga sygnatura,pierwszy rząd ikon oraz drugi szablon ♥ Pobieram tekstury i PNG.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Planowanie to bardzo dobry pomysł. Ale nie w moim przypadku, jestem bardzo nierozgarnięta i planuje wszystko na ostatnią chwilę. Więc zapisywanie wszystkiego w kalendarzu nie wchodzi w grę XD

    Z prac najbardziej podobają mi się sygnatury, są świetne robisz je jeszcze lepiej (oczywiście, nie znaczy to że inne są brzydkie czy coś XD) Ale mają to coś <3

    Znienawidzone przez mnie icony, jak ty to robisz że wychodzą ci tak świetnie? Nadal nie mogę się ich nauczyć :c

    Oczywiście pobieram tekstury oraz png do kolekcji. Dziękuje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, Lonka!

    This post is amazing! The first and fourth signature is amazing! They are amazing gah, I just love the colours <333 Give me your skills xD xD I download textures and also the PNG stocks :) Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  12. 4, 5 i 7 sygnatura to złoto! ♥ Ikony w twoim wykonaniu zawsze kradły moje serce, podobnie jest i w tym przypadku. Czy jest szansa na jakąś instrukcję na ikonki? ;> Jeśli miałabym wybrać faworyta z szablonów, nie wybrałabym żadnego. Oba są w moim guście kolorystycznym. Ten z Lily jest taki delikatny i kojarzy mi się z jesienią, a drugi... Przypomina mi wakacje z dzieciństwa. Uroczo :)
    Nie wiem dlatego, ale gdy pobrałam tekstury i próbowałam otworzyć je w photoshopie wyskakiwała mi wiadomość, że 'nie można wykonać polecenia, ponieważ znaleziono nieznany lub błędny znacznik JPEG' :( I tak samo z teksturami z ostatnich postów. Chyba muszę się obejść :(

    Życzę wszystkiego dobrego!
    Scar /

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach... chciałam znaleźć faworyta... Mam nadzieję, że zaliczasz chęci :D Wszystko jest niesamowicie idealne, piękne i wgl... ugh, już z notki na notkę brakuje mi słów do skomentowania Twoich prac... Geniusz! <3
    Zabrałam sobie pngsy, bo je też uwielbiam <3
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie jak wygląda taki twój plan dnia! naprawdę to pomaga zaoszczędzić czas? Może powinnam coś takiego u siebie zastosować! Ja tez potrafię przeglądać kilka razy tą samą obczajoną tysiąc razy stronę! ugh-.-
    Nie wiem czemu ale połowa prac mi się nie ładuje! I nagłówek szablonu! tu screen a jak próbuję w nowej karcie grafikę otworzyć to mi error wyskakuje!
    Poczekam aż naprawisz to i wrócę skomentować grafikę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok już wszystko wróciło do normy! 1, 6 i 8 sygnaturka są moimi faworytami! Cudowne kolorki, zresztą jak zawsze! Jeśli chodzi o szablony to pierwszy bardziej mi przypadł do gustu! z chęcią zgarnę pliki png, więc informuję, że pobieram~!
      Czekam na kolejny post! Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Pobrałam szablon 049 na bloga engravinggreys.blogspot.com
    Serdecznie ci za niego dziękuję♥
    Notka świetna! 1 i 2 sygnatura są bajeczne, zakochałam się!
    Ikonki jak zwykle nieziemskie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi! I would like to PSD graphics!
    nice job! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace są jak zawsze śliczne. Moimi faworytami są: pierwsza, druga i siódma sygnatura oraz ikonki♥ Pobieram tekstury i png'sy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witajcie! Pobrałam kilka pojedynczych stocków z Waszej strony, mam nadzieję, że nie złamałam regulaminu. Dziękuję i pozdrawiam, Neithiria.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń